torstai 11. joulukuuta 2014

Luukku 8: Tru Gam3r

On aika avata luuku kahdeksan tyylikkäästi myöhässä!



Marie: Mitäs pelaat?
Shaddy: Sly 3:sta.
Marie: Saanko minäkin?
Shaddy: No tämän kerran

Shaddy: Painat siis tosta ja tosta niin se tekee näin...
Marie: Okei. Mitä mä nyt teen? Apua!!!
Shaddy: Ugh! Yhtä hyvä pelaan ku Ihmesusi....
Marie: Joko mä osaan???
Shaddy: Juu oot tosi hyvä! Voidaan pelata nyt kaksinpeliä. Ota sä Sly. Sillä on helpompi pelata! Eli keräät noita pulloja ja viet ne tonne sinisen jutun tykö ja mä yritän ampua sua
Marie: Selvä! 

Marie: Voi ei mitäs nyt tapahtuu??? IIIk!!! Apua ei sinne!!
Shaddy: Hehee >:3

Marie: Jippii!! Voitin!!!
Shaddy: Miten?? Ei oo mahollista!! Mä oon voittanu aina kaikki, sä oot noobi ja pelasit vielä rasittavammalla hahmolla!!

Shaddy: Yhyy TT-TT
Marie: mikäs nyt tuli? Tämähän on vain peliä eikä mitään sen vakavampaa.
Shaddy: Videopelit on vakavia


Siitäs sait kun arvostelit pelitaitojani! En minä tarkoituksellisesti siellä juokse kaikki kentän vartijat perässäni! >:(
(Kaksinpelissä ei ole vartioita t: Shaddy)


Mutta tulipa lapsuus mieleen kun Shaddy yritti selittää eräälle ekaa kertaa ohjainta kädessään pitävälle torvelolle että miten ukko liikkuu! :´)



Ihmesusi, HopeaKuu & Shaddy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti