maanantai 1. joulukuuta 2014

Luukku 1: Suuri Keksihuijaus!

On aika avata ensimmäinen luukku!




Shaddy: Hellou~! Mä tulin heti!!

Ihmesusi: Mooooiiiii!!!!
HopeaKuu: Moi!
Shaddy: Miks Hopeakuu on täällä? Ja missä mun keksit?
Ihmesusi: HopeaKuu avustaa minua tänään eräässä jutussa. Ai niin me syötiin ne jo! ^__^

Shaddy: Oookei.... Missä jutussa?

Ihmesusi: Koska pelkäät nukkeja ja nukkejen pelkääminen on aika naurettavaa, päätimme auttaa sinua ja järjestää sinulle siedätyshoitoa.



*Tidiii wiuh wauh hemuli turnipsi ja muita hienoja taikaääniä*


Shaddy: AAAAAAAAAAARRRG!!!!!!
PLÖTS
Shaddy: Mitä just tapahtu?

Sahddy: Mitä te teitte mulle?!! Käteni on tönkkö ja kiiltävä!!

Ihmesusi: Kuten varmaan itsekkin jo huomasit, muutimme sinut nukeksi.

Shaddy: miksi te niin teitte??!!!
HopeaKuu: Paras tapa päästä eroon nukkepelosta on saada niistä positiivisia kokemuksia.
Ihmesusi: Siksi saatkin viettää joulukuun nukkejeni kanssa! :D
HopeaKuu: Äläkä huolehdi! Sain kloonauskoneeni vihdoin toimimaan, joten klooni voi ottaa paikkasi oikeassa elämässäsi.
Shaddy: Nyt riitti senkin kengänpohjansyöjäsolut!! Laitan glittermörön teidän perään!!!
Ihmesusi: Älä nyt suutu, me ollaan vain viattomia olentoja jotka tahtovat auttaa sinua! TT_TT
HopeaKuu: Tämä on omaksi parhaaksesi!

Mir: MHYYAAA!!!!
Ihmesusi: Mir voisitko lopettaa sen nallen halailun ja tulla tänne!!!!

Mir: Ei tämä ole mikään nalle vaan vaarallinen julma ja raaka villipeto, jonka kanssa minä tosimies painin!
Totoro: Moi kaikkiii!!!! :3
Mir: No mitäs asiaa sinulla oli?
Shaddy: .... Mä varmaan just aloin shippaan sua ton nallen kaa.....
Ihmesusi: Tässä on öööö......Perttiina! Voisitko viedä hänet asunnolle hieman rauhoittumaan.

Mir: Tottakai! Seuratkaa minua Perttiina neiti!
Saddy: En mä oo mikään Perttiina!!! Enkä saanut edes niitä suklaakeksejä!




Olimmepas me tänään julmia Shaddylle. Toivottavasti hän antaa anteeksi!
Huomenna jatkuvat Shaddyn jännittävät seikkailut nukkena!

Ihmesusi, HopeaKuu & erittäin katkera Shaddy

7 kommenttia:

  1. OOOOOO! Tätä odotan innolla! (Ei ihan tonttu ollu....)

    VastaaPoista
  2. Hauskaa :D Ja voi Shaddya B)
    Onkos muuten Ihmesudella Samsungin trendy plussa, kun niin tutulsta tuo puhelin ekassa kuvassa näytti x)

    VastaaPoista
  3. Tosi hauska tarina! Odotan huomista

    VastaaPoista
  4. Jeeeeeeee! Ihan best!
    T. Ninja-sieni

    VastaaPoista
  5. mulla on tollanen (nukeilla) bratz Angel paita. hienno joulukalenteri!

    VastaaPoista