torstai 11. joulukuuta 2014

Luukku 7: Nukkumattia odotellessa

Pahoittelut järkyttävästä myöhästymisestä!!! Mutta avataanpa luuku numero seitsemän.

Shaddy: Jee! Sunnutai!! Voi nukkua koko päivän!

Luna: Satutko tietämään missä ne kultaiset kengät ovat?
Shaddy: No mistä minä voisin tietää kun en edes asu täällä!!!!

Luna: Aivan niimpä tietenkin! Olinpas hupsu!
Shaddy: Kaikkea typerää nuokin tulee kyselemään!

Draculaura: Hei voisitko sinä pelata pokeria kanssani?
Shaddy: En!!! Minä yritän nukkua! Enkä edes osaa pelata!

Draculaura: No ehkä joku muu pelaa.
Shaddy: Hyvästi!

Mugi: Tuletko syömään?
Shaddy: Ei! En tule! Minä Nukun!!!


Shaddy: Sinäkin!!
Minto-Chan: *tuhinaa*
Shaddy: Mene muualle kuolaamaan!!!

Shaddy: Viimeinkin ilta ja nuo ärsyttävät sekopäät menevät nukkumaan!


Shaddy: Ei mua tietenkään ENÄÄN nukuta!

Draculaura: Voitko nyt pelata kanssani pokeria!
Shaddy: Etkö sä nuku?
Draculaura: Olen vampyyri ei minun välttämättä tarvitse!

Shaddy: Okei.... Selitäkkö säännöt?







Shaddy ei taaskaan saanut nukutuksi! Mutta älä pelaa koko omaisuuttasi!



Ihmesusi, HopeaKuu & Shaddy



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti