sunnuntai 26. tammikuuta 2014

Joillakin unelmilla on tapana toteutua...

Tässä viime torstaina eräs seikka häiritsi minun isäni perinteistä koti torstain aamua. Hän oli juuri saanut lapset kouluun, uusi telkkari toimi ja aamukahvi maistui hyvältä. Mutta sitten oveen koputettiin. (se ei yleensä kuulu isäni torstaihin) Ovella oli suurehko paketti. Isäni ei suuremmin noteerannut pakettia kuittasi vain ja antoi olla. Iltapäivällä lapset tulivat koulusta ja olivat todella innoissaan siitä että ehkä jo huomenna saapuisi paketti Plasticpopista. Mutta kuinka ollakkaan....


Eli tosiaan Plasticpopille pisteet nopeudesta. Nukkeja ei ollut varastossa ja niitä piti tulla varastoon kuun vikana päivänä. Mutta niitä tulikin varastoon jo viime viikon perjantaina ja pakettikin saapui päivän etuajassa.




Aave Maria osti jotain tuommoisia aamiais juttuja.



Ostimme siis kaksi Pullippia. Toisin kuin voisi päätellä niin tuo oikean puolimmainen ei ole minun.

Pullip Merl Nostalgia Version minulle.

Pullip Beary Fairy Kiyomi Aave Marialle.

Pullippien paketit ovat aivan yli kauniita!!!
En meinannut raaskia ottaa neitiä pois ollenkaan.



Merl Nostalgia kuuluu ilmeisesti Whispering Island Model nimiseen sarjaan?

Simmut ovat aika kauniit alkuperäis silmiksi! Myös meikki on aika ihana.


Jotain ohjeita. Pullippien valmistajien niille antama suositus ikärajahan on 15. Joten olen vain puolivuotta alaikäinen. Tosin Plasticpopin lehtisessä sanottiin että ei suositella alle 16 vuotiaille...

Aika tyhjän näköinen!

Tuollanen rusetti.

Ständi on tosi tylsän värinen! :(

Ihana kortti!!! :3

Nyt on jo itse nukkekin pois paketista.

Ja näin  pikku palleroinen on valmis tervehtimään teitä lukijoita.

Rusetti on aika jännä ja tuollainen purjeen värinen. Koristeena paljon pienempiä rusetteja.

Toinen purjeen värinen rusetti jossa koristeena pienempi rusetti.

Tuo takki on aivan ihana!!! Pitäisiköhän minun mennä kuvaamaan Merlistä ulkokuvia. Tosin silloin minun pitäisi mennä ulos...

Kaulassa on pieni avain punaisessa nauhassa.

Kengät ovat tosi kivat. Tosin kärjet voisivat olla hiukan sirommin muotoillut.

Takin helmassa on pitsinen rusetti koristeena.

Nauhassa on kaikenlaisia söpöjä koristeita.

Ja siitä roikkuu myös tosi upea avain!! Se ei vaan nyt oikein erotu matosta.

Nyt vähän se rusetti tarkempaa.

Molemmat nuket ulkona paketeistaan.


Tällaisen asukokonaisuuden Merl sitten sai. Aave Maria ystävällisesti lahjoitti Kiyominsa Stock asun minulle. tosin en ottanut pikkareita. Hän ei ilmeisesti pitänyt Stock vaatteista. Minulle ei ole oikein vieläkään selvinnyt millä perusteilla hän nuken osti. Vasta lahjaksi lainasin Merlin alusmekkoa ja sukkia ettei hänen neitinsä tarvitse pomppia täysin alasti.

Merl: Moi kaikki lukijat! Olen Ihmesuden uusin nukke ja ainoa Pullip. Haluaisin kovasti uuden nimen mutta Ihmesusi ei millään keksi uutta nimeä, joten voisitteko lähettää nimiehdotuksia!

En varmaankaan lähde muokkaamaan Merlin naamaa, koska olen vielä aloittelija monstereidenkin parissa ja olen ihan tyytyväinen neidin Stock meikkiin. Mutta heti kun minulla on taas varaa ostan neidille peruukin, eyechipsit ja obitsun. Rippirahoilla olisi myös tarkoitus ostaa neidille seuraa.

Pahoittelut liioista kuvista ja heilahtaneista kuvista! Olin vain niin innoissani!!! :D

Ai niin lähiaikoina luvassa vähän custamointi kuvia!

13 kommenttia:

  1. Oi, onnea ihanasta neidistä! ;)
    Tulisipa minun dalinikin pian... :D

    VastaaPoista
  2. Apua, aivan ihana nukke o u o <3
    Ikärajoista, monet ainankin gosun puolella (pullip teahouse) sanovat että se on vain suositus ja että vanhempia pyydetään arviomaan lapsensa "kypsyys" :D
    Mutta, joo, Merl Nostalgia sopii hyvin siulle :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on!! :3
      En minäkään niitä vakavasti ota. Omasta mielestäni olen ihan vastuullinen ihminen Pullipin omistamaan.
      Kiitos!! :3

      Poista
  3. Huoh... Olet niin onnentyttö! Olet sopivan ikäinen ja sait ihanan Pullipin ja kaikkea... ;_; No juu mutta olen iloinen puolestasi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! Mutta ei minua kannata kadehtia. Elämäni ei ole mitenkään ihanaa. Joudun asumaan kaukana kaikesta vahvasti uskonnollisella alueella, jossa minua pidetään jonain hirviönä. Itse en haluaisi olla tämän ikäinen, sillä en saa vielä matkustaa yksin ja porukka ylä-asteella on kamalaa. Pullipinkin sain siksi että maksoin sen itse ja sain äidin ymmärtämään miten tärkeä se on minulle.

      Kiitos!! :3

      Poista
    2. Voi sinua. Uskon että elämäsi saattaa olla joinakin päivinä hankalaa :( Miten/Millä sanoilla voisi saada vanhemmat ymmärtämään Pullipit? Esim. Isä kysyi, mitä tekisin Pullipilla ja en oikein tiedä mitä vastaisin.

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Kiitos!! Yura tuntuu olevan monen lukijan mieleen, joten hän pääsi banneriin.

      Poista
  5. Aivan ihana!! :) Itse en tykkää Merlistä ollenkaan mutta Nostalgia Versio on minusta maailman ihanin olento! Olenko outo? Totta kai olen!! ;)
    Koitan ottaa lisää kuvia neidistä piakkoin! ;) Ja voin ottaa myös naamakuvia! :)

    VastaaPoista
  6. Siis... Saat toisen stock asun omaksi, mutta VAIN lainaat omaasi? Aika..köhköh.. Itsekästä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei suinkaan ^^ Sain itse mekon ja sukat ja lisää luvassa ;9

      Poista
  7. Söpöö!!
    Nimiehdotuksia: mia, eleanora, ellie, ella, essi, noora, roosa, anna, anni, elisa, alisa, cherie, emmi, emmie ja nellie.

    VastaaPoista