perjantai 18. lokakuuta 2013

Yura

Onnistuin hajottamaan oman koneeni joten postauksia tulee vähän harvemmin, koska joudun käyttämään Aave Marian konetta. Mutta ensiviikolla on ainakin luvassa vähän customointia! Syyslomani nimittäin alkoi!!!! Kokonainen viikko aikaa sekoilla nukkejeni kanssa!!!!

Ensiksikin saatte vähän musiikkia. Tässä on nyt Rohanin tunnari, sillä  Lothlorienin musiikki ei oikein sovi Yuralle. Olisin tietty voinut laittaa myös Gondorin tai Rivendelin tunnarin, mutta Rivendelin oli liian epäsopiva ja Rohaninkin armeijassa taisteli yksi tyttö, joten se sopi paremmin kuin Gondor. Ja hobittien tunnari nyt ei tlule kysymykseenkään. Jos joku ei tajunnut niin kyseessä on Taru Sormusten Herrasta trilogian maita ja hobitit ovat kansa.






















Tuollaiset tossuista sitten tuli.

Yuran viine, jousi ja miekka. Niitä tullaan käyttämään lähinnä kuvauksissa jotteivät hajoa.










Yura sai päähänsä myös kaksi lettiä.

Tällainen on lopullinen Yura. Mitä mieltä olette?


Eräs toinenkin tulee valmiiksi kunhan saan kampauksen kuntoon. Arvailkaas kuka hän mahtaa olla!!!

Niin ja jos teistä joku asustaa Vaasassa niin minut voi viikonlopun aikana nähdä siellä pomppimassa. Olen aika pitkä hyyyvin värikäs olento. :D Vihreä otsatukka, leveä hame, JÄTTI rusettti tai kissankorvat tai pieni hattu. :D

18 kommenttia:

  1. Awwws, Yura on kyllä tosi kaunis ja lutuinen ! n u n

    VastaaPoista
  2. Ihana neiti!! nwn

    Om, samanlainen pukeutumis tyyli, kuin mulla! :)

    VastaaPoista
  3. Mäpä tiedän, mikä on valmis~

    Saanhan mä kunniaa siitä mun tekeleen yrityksestä? Ó3Ò

    ~Shaddy~

    VastaaPoista
  4. Mäpä tiedän, mikä on valmis~

    Saanhan mä kunniaa siitä mun tekeleen yrityksestä? Ó3Ò

    ~Shaddy~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin tiedät! :D

      Tottakai!!!! Sähän teit kaiken muun!! :3 Mä vaan vähä muotoilin sitä vyötäröä. :D

      Poista
    2. Niin, mitäs meni laihtumaan....

      Kuka on seuraava minun bootcampillani? >8)

      Poista
    3. Mitäs menit laihduttamaan sitä.

      Eikö sun pitäny ommella se joku kauhunukke ja eikö ton pitäny olla sun ainoa nukenvaate? No ei siinä mitään kyllä täällä nakuja nukkeja piisaa!!!!

      Onko sullaki joku blogger tili?????

      Poista
  5. Se ei ole kauhunukke!! Se on sininen nukke!! (Garryn mukaan Disturbing doll=(häiritsevä nukke) mutta se ei nyt liity tähän asiaan. Ainakaan kovin olennaisesti...

    Ei mulla mitään tiliä ole. Tietääkseni... Kunhan otin tosta 'Kommentti nimellä' -kohdasta 'Nimi/URL-osoitteen'

    VastaaPoista
  6. Mun mielestä Yura on tosi taitavasti tehty ja näyttää kyllä haltialta! Tykkään :)

    VastaaPoista
  7. Yurasta tuli aivan mahtavann näköinen! todellakin tulee mieleen LOTR haltiat<3<3 Rohanin teema sopii tähän muuten täydellisesti, Rvendellin teema olisikin ollut ehkä vähän pliisu:b Yuran tossut on aika veikeän näköiset, itselläni ei hermot kestäisi kenkien tekemistä:D(olen kyllä joskus kokeillut....:/ )
    ~Puro

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! Toivottavasti saan Eowenistäkin LOTR haltian näköisen!
      Itseasiassa nuo tossut olivat aika helpot tehdä! :) Kiitos äidille!!! :D
      Joskus nukkejen puolesta on saatava hermoromahdus. ;)

      Poista