torstai 4. heinäkuuta 2013

Miitti?

Enbuske heitti blogissaan erittäin kiinnostavan ehdotuksen! Koska monikaan ei päässyt Sweet Errorin miittiin. Pitäisikö eripuolilla suomea järjestää uudet? Itse voisin ehkä vetää miitin Ylivieskassa tai Kokkolassa.
Että kuinka moni pääsisi tällaiseen paikaan. Jos tulijoita on tarpeeksi saattaa miitti toteutua. Voisitteko mainostaa ideaa blogissanne jotta mahdollisimman moni pääsisi.

Lisätietoa esim. muista järjestettävistä miiteistä:
http://monsterhighfanclubi.blogspot.fi/

Kommentoikaa!!!!

7 kommenttia:

  1. Niin olisi!! Tosin äiti ei varmaan anna järkätä! Ja voi olla että ei tule tarpeeksi osallistujia. Ei tietenkään haittaa!!! Katsotaan nyt.

    VastaaPoista
  2. Utajärvi, Muhos tai Oulu olis mulle helpoin! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä en oo koskaan käyny Oulussa joten ei taia onnistuu. Mutta eiköhän me pohjoisenkin nukkeilijat saada oma miitti järjestettyy! Jos minä sitä en voi järjestää niin joku muu sitten.

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Valitettavasti ei onnistu. Miitti on järjestettävä jossain tässä kokkolan lähellä.

      Poista
  4. Muistakaa ne vloggajaat ei auta järjestää miittiä ellei ole niitä suosittuja henkilöitä itse olen tässä järjestämässä kokkolaan miittejä jos haluat tietää lisää tästä aiheesta lisää niin lue Instagramissa meistä ja seuraa sielä ilmoitamme ketä tulee olen aijemminkin järjentellyt miittejä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ja instagramin nimi on KokkolaTube !!!

      Poista