torstai 4. heinäkuuta 2013

Haaste Roksilta

En jaksa nyt kertoa enää asioita itsestäni. Joten vastaan vain kysymyksiin.


1. Minkälainen on pukeutumis tyylisi?
Erittäin outo. Värikäs. Kaulassani kilisee yleensä kulkunen. Päässäni JÄRKYTTÄVÄN iso rusetti tai joku muu kummallinen härpäke ja magenta teko otsatukka ja joku raita. Käytän lisäksi paljon hameita. Ulkona liikkuessani päivänvarjo. Voisin ehkä joskus laittaa kuvan?
2. Onko sinulla muita MH juttuja, kuin nukkeja?
Kaksi kännykkäkorua, joita sai joskus kärkkäiseltä nuken mukana.
3. Mitä nukke uutuutta odotat eniten?
Twylaa!!!
4. Mikä innosti sinua tekemään nukkeblogin?
Kaikki ihanat nukkeblogit joita luin!
5. Onko sinulla nukkeilija idolia?
Alien-Chan
6. Pullip vai MH?
En ota kantaa.
7. Nukkeilevatko kamusi?
Alien-Chan, HopeaKuu, Aave Maria ja sotanorsu.
8. Oletko ollut nukkemiitissä?
En jos Alienin ja minun yksityis miittiä ei lasketa.
9. Oletko Gosupermodelissa?
Olen. Tosin usein hermostun siihen jonkun uudistuksen takia ja menen lakkoon. Olen nytkin gosulakossa.
10. Haukutaan nukkeharrastustasi?
Monikaan ei tiedä siitä. Tosin serkkupoika on eri asia.
11. Mitä minä Roksi voisin parantaa blogissani? ;)
Enpä nyt keksi mitään erityistä. :)

Siinä vastaukseni.


4 kommenttia:

  1. Mulla on samanlainen pukeutumis tyyli! :)
    Ainakun pompin jossain siellä kilisee kulkunen. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valitettavasti kulkuseni on taas teillä tietämättömillä. Eikä ole eka kerta!!!!!

      Poista
  2. kulkuset kulkuseet riemuin helkkäilee :)

    VastaaPoista