tiistai 2. heinäkuuta 2013

Haaste Sipulta

Olen ehtinyt saada jo kolme haastetta, joten on aika aloittaa niiden purkaminen.
Säännöt:
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata haastajan antamiin 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastettaville. 
4. Heidän pitää valita haastettavaksi 11 blogia, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa, ketkä olet haastanut. 
6. Ei takaisin haastamista.

11 asiaa minusta:
1. Minulla on oma kissa.
2. Minulla on Tarot-kortit.
3. Toinen etuhampaistani on vino.
4. Minulla on kymmenen mangaa.
5. Hyllystäni löytyvät kaikki Harry Potter elokuvat ja kirjat. Ja kaikki bonus kirjat lukuun ottamatta Siuntio Silosäkeen tarinoita.
6. Syntymäpäiväni on 15. heinäkuuta, eli ihan kohta! :D
7. Minulla on vaatehuone.
8. Omistan kuusi herätyskelloa joista yksikään ei toimi.
9. Inhoan kaikkia kesällä valmistettavia grilliruokia.
10. En ikinä jaksa pedata sänkyäni. :P
11. En osaa letittää.

Kysymykset:

1. Mistä nukeista pidät eniten?
En ota kantaa.
2. Omistatko pullipin?
En. Mutta toivonmukaan kohta omistan. :D
3. Omistatko Monster Highin?
Kyllä.
4. Milloin aloitit nukkeilun?
Jouluna 2011.
5. Ketkä kaikki kaverisi pitävät myös blogia?
Alien-Chan, Sotanorsu, Aave Maria ja Riikka.
6. Karkki vs Suklaa?
ÄÄÄK!!! Ehkä karkki. Olen aika nirso suklaan suhteen.
7. Sipsit  vs Popparit?
POPPARIT!!!! Olen popparifriikki!!!
8. Inhoatko hämähäkkejä?
En varsinaisesti inhoa. Mutten kyllä tykkääkkään.
9. Monstako Monster High nukkea omistat?
22 kai?
10. Kuvaatko yleensä pihalla vai sisällä?
Sisällä.
11. Nuket vs Muut lelut?
Nuket!!!!


Jaaha ketkähän sitten haastaisi.
Minusta tuntuu kyllä että kaikki ovat saaneet tämän jo. Mutta tehköön kuka haluaa. En jaksa nyt vaivautua pohdiskelemaan sen enempää.

Huomenna olisi vuorossa Alien-Chanin ja Yulian haaste.




4 kommenttia:

  1. Miunkin toinen etuhammas on vino :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sielunsisar! Oma etuhampaani oli ennen enemmän vinossa, mutta toiset hampaat siinä ympärillä muljautti sen parempaan asentoon. Mutta on se edelleen vähän vino.

      Poista