torstai 22. elokuuta 2013

Miten meikä aina onnistuu

Niin minä siis tässä eilen liikkatunilla onnistuin erittäin lahjakkaasti telomaan itseni. Me alitimme (kyllä alitimme) aitoja liikassa. No minä sitten noustessani ylös laitoin jalkani taidokkaasti juuri sopivaan asentoon itsensä telomisen kannalta. Pahimmassa tapauksessa olen onnistunut järjestämään ruston palan polven luiden väliin. Että ei hyvältä näytä! Kävin tänään jo koulussa mutta jalkani ei oikein tykännyt pitkistä matkoista ja portaista. Näillä näkymin saan siis lääkäriltä kiellon mennä kouluun. Joten jatkossa minulla on tulossa paljon ylimääräistä aikaa löpistä tänne.

9 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Näillä mennään. Kipu vain on kamala, eikä näistä pillereistä ole mihinkään!!!

      Poista
  2. Voi harmi! :( No, kyllä se siitä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan se harni. Kyllä se sitten helpottaa sen polven tähystys leikkauksen jälkeen. Harmittaa vain etten ehkä pääse Traconiin!!! :'(

      Poista
  3. Et ehkä pääse Traconiin?!!! Millon ajattelit mulle kertoa??!!! >8[
    *purkaa raivoa pedo-Tiikeriin*
    Puuh.... Kiitos tiedosta, pitääkin tulla tänne stalkkaamaan vähä useammin.

    ....

    Ootas ku mä vedän mun miehentapposaappaat, kaivan moottorisahanuken kaapista, Enkun sängyn alta ja lähden KAAMEALLE kostoretkelle!!!! >8D *Muahahahaa*

    -♥:llä Shaddy-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijoo sullekkin ois pitäny tiedottaa. Ihanaa olla dementikko!!!! En ollut edes ajatellut asiaa ennen kuin äiti mainitsi siitä.
      Ehkä tosiaan kannattaa.

      No tervetuloa vaan sitten.

      Poista
    2. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

      Poista