keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Rochelleni

Tässä on nyt lopulta kunnon kuvia, joita innostuttiin ottaan yhden Aave Marian kaverin kanssa. Ai niin neiti hakee vielä nimeään. Itse olen ajatellut Cecileä tai Marieta. Mielipiteensä näistä saa ilmaista tai keksiä vielä uuden ehdotuksen. Itse asiassa toivonkin sitä!

Tadaa!!!! Kukaan ei ole kai määritellyt missään voivatko lemmikit olla asusteita. Minusta ainakin tuo Roux sopii neitini tyyliin täydellisesti. Se sai muuten nimekseen Pierre (ranskaksi kivi, lausutaan Piee)

Jännä kuvakulma.

Asukokonaisuus siis koostuuDead Tired Ghoulian paidasta, CAM ihmissuden mekosta (toimii alus- hameena), Skull Shore Ghoulian rantahuivista, Basic Rochellen sukista ja kengistä ja Basic Rochellen laukusta. Tosin asukokonaisuus voi mennä vielä uusiksi.

Ja tässä lopullinen kampaus hieman tarkemmin.

Alhaalta päin kuvaaminen ei ehkä ollut hyvä idea.

Rochelle sai tuollaisen pikkupeili, jonka ystäväni löysi kuvisluokan lattialta ja antoi sen toiselle ystävälle, joka antoi sen minulle. Ja nyt se on ihan omiaan tämän neidin käyttöön.

Sitten vielä tarkastetaan silmäämeikit.



Muistakaa tosiaan kommentoida ja kertoa mielipiteenne tuosta nimestä, sillä itse olen ihan lukossa.







3 kommenttia:

  1. ihana kampaus ja kasvot! Kiva blogi sulla. T. Roksi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Itse olen ihan tyytyväinen aikaan saannoksiini.

      Poista
  2. Mikäs mun nimi onkaan..? Vaikka Ginatus... niinku toi Ihmesusi
    '
    -kuvaajainen ;)

    VastaaPoista