tiistai 30. huhtikuuta 2013

Kuvatarina: Oma koti kullankallis, mutta kuka sen omistaa.

Taas kuvatarina.

                                          Eräs iltapäivä asunnolla:
Yura: Eikai se minun vikani ole, että Eowen näkee painajaisia.
Luna: Mutta kun.......

Pierre: MURRRGRRR!!

Yura: Luna! Mikä tuo on?!!???
Luna: Mikä?

Yura: No tuo!
Luna: mikä lienee kulkuelukka.

Marie: Pierre hei! Älä vedä!

Marie: Mit.......

Marie: *pyörtyy*


Luna & Yura: *hölmistys*

Hetken kuluttua:
Marie: Ymhh....

Marie: Huh! Se olikin unta. Taisin olla liian väsynyt matkasta.

Eowen: Picawa!
Marie: Mit...

Marie: IAAAAAAAAAAK!!! SÄNGYSSÄNI ON JOKU!!!!!!!!!!!!!
Eowen: Picawa.

Luna: Ai sinä oletkin jo hereillä.
Yura: Huomenta vain.

Marie: IIIK!!! Älkää tulko lähemmäs!!!!


Marien hieman rauhoituttua:
Marie: Minun nimeni on Marie ja minä omistan tämän talon. Olin vain kuukauden lomalla Caribialla.
Ja anteeksi se kohtaus.

Luna: Eipä mitään. Minun nimeni on Luna ja sain tämän asunnon työpaikaltani. He kai vain huomasivat tyhjän asunnon ja ottivat sen omaan käyttöönsä. Hyvin tyypillistä heiltä.
Yura: Ja minä olen Yura ja tuo on siskoni Eowen. Hän kärsii unikirouksesta.

Luna: No öm. Vaatteesi ovat varastossa ja muut tavarasi sängyn alla.

Marie: Öö..

Luna: No Yura meidän on aloitettava pakkaaminen.
Yura: Niin.

Marie: Voi! Eihän minulla ole sydäntä häätää teitä. Kyllähän te voitte jäädä. Minä uskon että me kaikki mahdumme tänne.

Luna: Todellako?
Marie: Kyllä.
Luna: Voi kiitos!

Mugi: Päivää!
Izumi: Moikka! Pidetäänkö bileet?
Miranda: Mo!
Marie: Öm...
Luna: Hei Mugi, Miranda ja Izumi.

Kohta:
Izumi: Eikö Stellu taaskaan ole paikalla?

Miranda: Ja voitteko kuvitella! Sain elämäni levytyssopimuksen.

Marie: Minä olen tosiaan töissä pääsuunnittelijana MonsterStylessä.
Mugi: Kuinka mielenkiintoista!
Luna: Miten mukavaa Miranda!
Yura: Mikä on levytyssopimus?
Marie: Meidän tosiaan pitäisi saada isompi asunto.
Mugi: Mitä jälkiruokareseptejä tiedät? Oma suosikkini on silmäpiiras.
marie: Löysin juuri mahtavan reseptin! Kakku veri kuorrutuksella.

Mugi: Tuosta tulikin mieleeni, että Veriruusuntiellä oli asuntoja myynnissä. Se on se uusi asutusalue.


Loppu


Tähän lopuksi vielä. Sain Aave Marialta nimipäivälahjan vähän etuajassa.

Täältähän ei siis saa Monster High nukkeja ja tavaraa, joten Bratz ja Bratzillats vaatteisiin on tyydyttävä.

Tämä haalari on ihan kiva. Pituus vaan ei tahdo riittää.

Uimapuku on rintojen kohdalta liian iso. Muuten sopiva.

Haalari tarvitsee selvästi jotain alleen.































3 kommenttia:

  1. Kiva tarina! Ja käyhän bratz vaatteet monstereillekkin. Kävisitkö katsomassa mun ja kamuni keppihevos blogin. Kantolan talli kepparihullut
    Postauksessa iloista vappua!!! on nimittäin kuvia nukeistani. Kiitos jos käyt. T. Roksi

    VastaaPoista