sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Heippaa ja mini custamointi

Niin eli SS Ghouliani " Täti Monica" ja Yura ovat lähdössä Alien-chanille custamoitavaksi.
Yura kuitenkin tarvitsi hieman muutoksia matkustusta varten. Kampaus oli vähän turhan massiivinen.
Yuran entinen "Milli Menninkäis" kampaus.
Uusi kampaus on tuollainen jännä löysä ponnari. Jossa valkoinen söpö rusetti.
Kampaus takaa.

Toivottavasti kokevat muodon muutoksen Alienilla.En halua nähdä enää SS Ghoulian karseita silmä meikkejä ja karseita täti huulipunia. Alien vaadin rahani takaisin jos ilme ei muutu!


P.s. GRRRR!!! BLOGGER HIRTÄN SUT!!!! Olin kirjoittanut vaivalla koko jutun ja sitten kun julkaisin tämän teksti katosi.



5 kommenttia:

  1. Ilme tulee muuttumaan ja paljon ainakin ss-Ghoulian kohdalla >:) mutta jos et ole tyytyväinen lopputulokseen, voin tehdä mahd. "korjaukset" maksuttu tai antaa rahat takaisin ;D
    Ps. hirtetään blogeger yhdessä, sen verta usein temppuileva palvelu sattuu olemaan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Parasta olisikin! Vitsi vitsi! Kyllä minä luotan taitoihisi.
      Juu hirtetään vain. Unohdin jo miten paljon blogger sinulle temppuili.

      Poista
    2. Blogger poisti kerran mun piiiiiiiiiiiiiiitkän tekstin ja sitten blogger vattu poisti sen! Pääsenkö mukaan hirttääs bloggeria?

      Poista
  2. Nyt loukkaannuin! D-:< Ghoulia on kaunis nukke ettäs tiedät!!!!!!!! :D


    //Mä voin tulla hirttää Bloggerii teiän kaa, onse mullekkii temppuillu! >:-D

    VastaaPoista
  3. Mä autan kans! Blogger on turkasen oikutteleva vehje;) Kiva kampaus Yuralla:)

    VastaaPoista