sunnuntai 8. joulukuuta 2013

Luukku: 9

Tänään on aika avata luukku 9.

Ihmesusi: On keskiyö ja minä olen nukkumassa.

Yura: Tässä voimme leiriytyä.

Mir: Onko tämä nyt varmasti turvallinen paikka? Enhän minä muuten mutta teidän naisväen turvallisuus on otettava huomioon!

Mir: IIIP!!! Mikä se oli!!???!!!

Eowen: Häivy!!!
Mir: Tuo on täysin aiheetonta käytöstä!

Yura: Jos se sinua yhtään lohduttaa, niin minä voin kyllä vahtia. Meidän haltioiden ei nimittäin tarvitse nukkua.

Ihmesusi: Samoihin aikoihin asunnolla. Ja minä muuten nukun edelleen!!!

Marie: Hmmmh.... *herää*

Marie: Miksihän täällä on näin kylmä?

Marie: Taidanpa käydä katsomassa.

Marie: Outoa.... Ihmesusi sulkee ovet aina yöksi.

Marie: Mikäs tämä on?

Marie: Miksi joku on solminut huivin kiinni oveen?


Marie: Apuaa!!!! Kaikki ylös!!!! Joku on siepattu!!!!

Marie: Fuyu ylös ja äkkiä!!! On suoritettava väestönlaskenta!!!

Prinsessa Fuyu: Keskeytit aivan ihanan unen mekastuksellasi!!!

Marie: Kaikki ylös ja alakertaan!!!! Tämä on hätätapaus!!!

Mugi: Mikä sinulla on hätänä Marie?

Luna: Ummmh.... Pää takaisin tyynyyn Marie!

Marie: Muttakun joku meistä on siepattu!!!!!!!!

Ihmesusi: Lopulta kaikki raahautuivat Marien hiljentääkseen alakertaan. Onnekseni olen sikeäuninen, joten en herännyt!

Marie: Älkää nyt menkö paniikkiin mutta joku tunkeutui tänne ja sieppasi yhden meistä.

Miki: Kukahan se tässä on paniikissa?
Luna: Taasko joku katosi?

Marie: Sheeta ja VeriLeidi ainakin ovat tallessa. Tarkastakaa onko sänky/huone toverinne tallessa!!!

Miki: Hmm... Marie minusta tuntuu ettei Zakuro ole täällä!


Jatkuu....


4 kommenttia: